Aanmelden en verlengen

U kunt zich aanmelden door gewoon langs te komen in de winkel. U kunt daar een aanmeldingsformulier invullen. Daarna ontvangt u een bevestiging per email. Dit is tevens de factuur.

De woensdag voordat de huurperiode afloopt, kun je die periode verlengen. Dit kan door een email te sturen of mondeling in de winkel te melden.

U krijgt van ons een uniek klantnummer en u bepaalt zelf de prijs van uw producten. Tijdens de huurperiode is tussentijds aanvullen en wisselen van artikelen toegestaan, mits alle producten het klantnummer blijven behouden.

U richt de stellingkast in, zorg er voor dat de presentatie van artikelen aantrekkelijk, overzichtelijk en niet te vol is.

Hoeveel / hoelang

U kunt 1 of meerdere planken of kasten huren. Het huren gaat per week of een periode van meerdere weken.

Er zijn meerdere mogelijkheden voor het huren van plankruimte:

  • Een stellingkast is 180 cm hoog, 92 cm breed en 46 cm diep
  • Een tafel is een halve stellingkast met twee of drie planken
  • Een plank is één van de planken in een stellingkast
  • Een half kledingrek is een halve stellingkast met een roede.
  • Een kledingrek lang is een hele stellingkast met bovenaan een plank en een roede
  • Een vitrinekast is 175 cm hoog, 40 cm breed en 40 cm diep en bestaat uit 4 glasplaten met daarvoor een glazen afsluitbare deur. Onderop nog 1 metalen plank.
  • Een balievitrine is een hangende deco-plank van 70 cm breed, bij 45 cm in een glazen vitrine, voorin de kassa-balie.

In de schappen worden zowel nieuwe, 2e hands, vintage als zelfgemaakte artikelen verkocht, evenals kunst.

h

Onze verplichtingen

Wij zijn in de zomerperiode 5 dagen per week geopend (di-za).

Wij verzorgen de verkoop van uw artikelen en houden bij wat er uit uw schap is verkocht en na afloop van de huurperiode, dan wel per maand, wordt het geld van uw verkochte artikelen op uw bankrekening gestort.

In de winkel wordt gebruik gemaakt van camera’s.

U haalt voor sluitingstijd van de laatste dag van uw huurperiode de niet-verkochte artikelen op. Niet verkochte spullen kunnen ook worden afgestaan aan De Husselmus en gaan dan naar een goed doel.

De Husselmus stelt zich niet aansprakelijk voor uw artikelen als het gaat om zoek raken, beschadigingen, diefstal of brand.

Er is een paskamer.

Betalen kan contant of bij voorkeur dmv overschrijving of pin.

Grote aankopen kunnen op een later tijdstip opgehaald worden.

Ruilen of reclameren is niet mogelijk.

h

Verplichtingen van uw kant

U krijgt van ons een uniek klantnummer en u bepaalt zelf de prijs van uw producten. Tijdens de huurperiode is tussentijds aanvullen en wisselen van artikelen toegestaan, mits alle producten het klantnummer blijven behouden.

U richt de stellingkast in, zorg er voor dat de presentatie van artikelen aantrekkelijk, overzichtelijk en niet te vol is.

Zorg dat uw 2e hands artikelen schoon, netjes en compleet zijn, kleding en schoeisel mag niet verjaard zijn.

Alle spullen hebben een duidelijke, vaste prijs.

De artikelen die u inbrengt, dient u zelf te verzekeren.

Tips

  • Om je producten/website/kunst te promoten kun je een vermelding (met foto’s) op de website van De Husselmus reserveren voor een eenmalig bedrag van €10,-.
  • De Husselmus zal de schappen via facebook promoten. Liken en delen is handig.
  • Zorg dat u de artikelen scherp prijst.
  • Presenteer de artikelen op een aantrekkelijke manier, zorg daarbij dat de stelling niet te vol is. U kunt tijdens de huurperiode artikelen toevoegen.
  • Om je stelling te promoten kun je een foto van je stelling plaatsen op je Facebookpagina, met een verwijzing naar “De Husselmus”.
  • Visitekaartjes in je schap of bij jouw kunstwerk kunnen erg handig zijn. Maak er één vast aan de plank of kast en zorg voor een klein voorraadje zodat een klant er één mee kan nemen.

Het aanmeld-formulier kunt u hier downloaden: